Services

Οι υπηρεσίες της Prolink Data.

Η Prolink Data προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου υποστηρίζοντας αφενός τα προϊόντα που παράγει, αφετέρου εφαρμογές και προϊόντα τρίτων κατασκευαστών όπως:

Servers, PCs, Περιφερειακά, Φορολογικοί Μηχανισμοί, Εξοπλισμό Δικτύου, Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό κλπ. είτε μέσα από ετήσια συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης είτε και με κατ' αποκοπή χρεώσεις.

Εκτός από υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης προσφέρει και υπηρεσίες συμβουλευτικές για θέματα IT τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών.

Οι πελάτες μας που διαθέτουν ένα Ετήσιο Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης απολαμβάνουν τα οφέλη που είναι τα ακόλουθα:

1

Απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη.

Τα συμβόλαια προσφέρουν τηλεφωνική υποστήριξη χωρίς χρονικούς περιορισμούς για επίλυση των προβλημάτων που μπορούν να επιλυθούν γρήγορα και εύκολα με αυτή την μέθοδο.

2

Απεριόριστη υποστήριξη μέσω internet.

Για τις περιπτώσεις που δεν επιλύονται μέσω ενός απλού τηλεφώνου προσφέρουμε την δυνατότητα άμεσης επαφής του τεχνικού μας με το πρόβλημα μέσω Remote Desktop Connection μεθόδου.​

Πρόσθετα βοηθητικά επικοινωνιακά εργαλεία είναι πιθανό να χρησιμοποιηθούν.

3

Δωρεάν επίσκεψη.

Για τις πιο δύσκολες περιπτώσεις, όπου απαιτείται η επίσκεψη τεχνικού, με το κατάλληλο ετήσιο συμβόλαιο προσφέρονται και οι αντίστοιχες δωρεάν ώρες χωρίς καμία πρόσθετη οικονομική υποχρέωση εκ μέρους τους πελάτη.​

4

Προτεραιότητα.

Οι πελάτες που διαθέτουν συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης απολαμβάνουν την προταιρεότητα που τους παρέχει το συμβόλαιο ώστε η ανταπόκριση στο αίτημα επίλυσης βλάβης να είναι απολύτως άμεση και δυναμική.​

5

4 - 24.

Η Prolink Data δεσμεύεται μέσω του συμβολαίου για χρόνους απόκρισης τεχνικού με επίσκεψη στον χώρο του πελάτη σε χρονικό διάστημα από 4 - 24 ώρες. 

Παρέχεται και η δυνατότητα σύναψης συμβολαίου με χρόνο απόκρισης 1 - 4 ώρες.​

6

1 - 4.

Ο χρόνος απόκρισης των τεχνικών της Prolink Data για υποστήριξη μέσω internet ορίζεται σε χρόνο από 1 - 4 ώρες.

7

Server Report.

Κάθε εβδομάδα ο υπεύθυνος τεχνικός του συμβολαίου παράγει και αποστέλει σχετικό report με την κατάσταση του Server, στον υπεύθυνο δικτύου του πελάτη με όλα τα ενημερωτικά στοιχεία που αποσαφηνίζουν την κατάσταση ενός Server.​

Παρατηρήσεις - Διευκρινήσεις.

Οι πελάτες μας που επιλέγουν την κατ' αποκοπή υποστήριξη, με βάση τα στατιστικά αποτελέσματα που έχουμε, ικανοποιούνται εντός 4-48 ωρών από την κλήση για επιτόπια υποστήριξη, ενώ για τηλεφωνική ή μέσω internet εντός 1-6 ωρών.

Οι ανωτέρω δεσμεύσεις ενδέχεται να μην ικανοποιηθούν σε ιδιαίτερα ειδικές συνθήκες όπως μαζικές βλάβες σε μεγάλο αριθμό συστημάτων λόγω εμφάνισης γενικευμένων πτώσεων ρεύματος, internet ή ακόμα και οργανωμένων επιθέσεων από κακόβουλα λογισμικά.

Εξίσου δύσκολη χαρακτηρίζεται και η περίοδος του 15Αύγουστου λόγω του ότι όλες οι εταιρίες λειτουργούν με μειωμένο προσωπικό για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των διακοπών.