ExcessNT - C.R.M.

Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων

Το ExcessNT CRM είναι ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων με στόχο να παρακολουθήσει την οργάνωση πορεία και αξιολόγηση της επικοινωνίας μιας εταιρίας με την πελατειακή της βάση.

 

Έχει την δυνατότητα της αυτόνομης λειτουργίας αλλά και της λειτουργίας κάτω από το ExcessNT ERP.

   

Με αυτόν τον τρόπο συνεργάζεται ώστε να συνδέει την βάση δεδομένων των πελατών του ERP με την βάση δεδομένων των πελατών του CRM.

 

Αυτή η συνεργασία των δύο ανεξάρτητων συστημάτων προσφέρει την δυνατότητα της ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ τους για δεδομένα που δεν τηρούνται στο ένα ή στο άλλο σύστημα λόγω δομής.

Έτσι με αυτή την λειτουργία επιτυγχάνεται η κοινή παρακολούθηση των πελατών με πλήρη ανάλυση.

 

Η φιλοσοφία που υπάρχει και εδώ είναι ίδια με αυτήν του ExcessNT ERP με αποτέλεσμα να εμφανίζονται όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την  κάνουν φιλική στην χρήση και αποτελεσματική στην παραγωγή έργου για την ικανοποίηση των αναγκών ενός απαιτητικού χρήστη.

 

Καλύπτει μεγάλο πλήθος αναγκών όπως:

  • Παρακολούθηση Πελατών με αναλυτικά τις επαφές τους

  • Υποστήριξη εορτολογίου ανά επαφή πελάτη

  • Ραντεβού και δράσεις ανά επαφή και πελάτη

  • Υποστήριξη επαναληπτικών – περιοδικών δράσεων

  • Κατηγοριοποίηση πελατών εκτός από τα κλασικά «κατηγορία – ομάδα κλπ» και ανά σχολιασμό ενδιαφερόντων (από απλό κείμενο)

  • Υλοποίηση προσφορών και παρακολούθησή τους σε επίπεδο εξέλιξης

  • Αξιολόγηση κάθε δράσης, ραντεβού, προσφοράς, επικοινωνίας γενικότερα ανά πελάτη, επαφή πελάτη, πωλητή.

  • Ενημερωτικές καταστάσεις με drill down menus για την εξέλιξη κάθε γεγονότος που καταγράφεται στο CRM

  • Κλασικό ημερολόγιο εργασιών φιλτραρισμένο ανά αντικείμενο δράσης, τύπο δράσης, υπεύθυνο επαφής, πωλητή, ενδιαφέρον, κλπ.

  • Στατιστικά στοιχεία σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ενεργειών.

  • Επικοινωνία με Word, Excel, Outlook για διευκόλυνση του χειριστή.

  • Δυνατότητα επέκτασης του συστήματος με custom λύσεις για ικανοποίηση ειδικών αναγκών σε κάθε πελάτη

  • Οικονομική και λειτουργική πρόταση ώστε να μην αποτελεί βάρος στην ενημέρωσή του και απαξιωθεί λόγω δυσκολίας στην χρήση του

  • Πλήθος παραμετρικών πινάκων.

.

.