ExcessNT - Αντισυμβαλλόμενοι

Υποσύστημα Πελατών - Προμηθευτών - Τρίτων

Σκοπός του υποσυστήματος των Αντισυμβαλλομένων είναι η παρακολούθηση των υπολοίπων τους όπως αυτή διαμορφώνεται από τις εμπορικές διεργασίες Αγορών – Πωλήσεων – Εσόδων – Εξόδων. Τα χαρακτηριστικά του είναι:

 

Διαχείριση κωδικολογίου αντισυμβαλλομένων με τα εξής στοιχεία:

  • Χαρακτηρισμός αντισυμβαλλόμενου σε Πελάτη, Προμηθευτή, Τρίτο ή Τριγωνικό.

  • Τύπος αντισυμβαλλόμενου σε Χονδρικής, Λιανικής ή Μικτής.

  • Κατηγοριοποίηση σε: κατηγορία, ομάδα, κατηγορία επαγγέλματος, περιοχή, υποπεριοχή.

  • Σύνδεση με πωλητή.

  • Κατηγοριοποίηση αντισυμβαλλομένων  σε οικογένειες και έως τέσσερις διαστάσεις.

  • Ξεχωριστό κωδικολόγιο ειδών αποθήκης ανά αντισυμβαλλόμενο.

  • Σύνδεση αντισυμβαλλόμενου  με τιμοκατάλογο.

  • Σύνδεση με αρχείο εκπτώσεων σε ειδών αποθήκης ανά κατηγορία ή ομάδα.

  • Διαμόρφωση εμπορικής πολιτικής.

  • Σύνδεση με φερεγγυότητα και ανάληψη ανάλογης δράσης κατά τη διάρκεια της έκδοσης – καταχώρησης παραστατικών.

 

Ευρετήριο αντισυμβαλλομένων με τις εξής επιλογές αναζήτησης:

  • Κωδικού

  • Περιγραφής

  • ΑΦΜ

  • Οικογένειας

  • Ομάδας - υποομάδας

  • Πωλητή

  • Περιοχής - Υποπεριοχής κλπ.

Επίσης υποστηρίζεται ο συνδυασμός ανάμεσα στις παραμέτρους αναζήτησης.

  • Έκδοση ημερολογίου πελατών ή προμηθευτών σε απλό και θεωρημένο χαρτί.

  • Εκτύπωση και εμφάνιση στην οθόνη καρτέλλας πελάτη ή προμηθευτή για όποιο χρονικό διάστημα επιθυμεί ο χρήστης.

  • Εκτύπωση και εμφάνιση στην οθόνη υπολοίπων πελατών/προμηθευτών (ισοζύγιου).

  • Εκδοση των προς θεώρηση εντύπων για την εφορία.

  • Υποσύστημα απογραφής ενάρξεως για την αρχική ενημέρωση των πελατών - προμηθευτών με τα υπόλοιπά τους, μετά την αρχική εγκατάσταση και λειτουργία της εφαρμογής.

  • Στατιστικά στοιχεία για τις πωλήσεις ειδών ανά πελάτη ή για τις αγορές ειδών ανά προμηθευτή αλλά και για τις πωλήσεις ειδών ανά πωλητή για έκδοση ποσοστών.

  • Πρόβλεψη εξόφλησης τιμολογίων.

  • Μέσος όρος ημερών εξόφλησης.

  • Σύνδεση με τις αποθήκες και τα αξιόγραφα για άντληση συσχετιζόμενων πληροφοριών.

  • Υπολογισμός κόστους ανοικτού υπολοίπου ανά ημέρες παραμονής του.

  • Απεικόνιση σε μια καρτέλα όλων των παρελθόντων ετών που υπάρχει οικονομική κίνηση.

  • Υποστήριξη 6 σελίδων memo ανά Πελάτη – Προμηθευτή.

  • Υποστήριξη ημερολόγιου εργασιών, Ραντεβού, Επαφές, Πληρωμές.

  • Υποστήριξη συστήματος διαχείρισης φερεγγυότητας.

  • Υποστήριξη Τιμολογιακής πολιτικής ανά κατηγορία – ομάδα ειδών με ειδικές εκπτώσεις έως 2 στήλες.

  • Υποστήριξη παρακολούθησης απολογιστικού τζίρου για έκδοση πιστωτικών ανα περίοδο.

  • Παρακολούθηση εορτολογίου ανά πελάτη.

  • Επικοινωνία με το Οutlook για μεταφορά στοιχείων.

.